heh, tohle bude obšírnější... mám praktické zkušenosti se všemi poskytovateli, tak to vezmu popořadě
Vodafone - naprosto vyhovuje, s tarify nabito je možno kombinovat volné SMS a minuty podle toho, jak voláte/píšete a ceny po vyplencání jsou taky v pohodě, ač volám celkem hodně, tak se mi málokdy účet vyhoupne nad 400. jen škoda, že nemá lépe udělaný internet...
T-Mobile - měl jsem v začátcích tarif student, ale časem ho změnili/zrušili a podobnou nabídku neměli. Spíš bych tohoto operátora volil pro datové připojení, kombinace služeb GPRS a 4G v kartě do notebooku se mi zdá OK i za přijatelnou cenu (zde bych jen vytkl dementnost řešení pouze PCMCIA kartou, do nového notebooku s Express slotem si kartu nestrčíte, ani kdybyste chtěli a mít jedno zařízení na 4G a jedno na GPRS je taky naprd)
O2 -
Telefon:u mně skončili asi před 4 lety, když mi ze dne na den bez předchozího upozornění změnili tarif student na tarif SMS - místo obvyklých 300 Kč se mi účet vyhoupl na 800 a když jsem to u nich reklamoval, tak mi sdělili, že sice udělali chybu, ale že mám jít do hajzlu, protože vyúčtování nejde změnit... A asi před 14 dny mně pobavil známý, který si chtěl nechat upravit linku v práci, odeslal objednávku, půl roku se nic nedělo a pak mu najednou místo změny linku prostě ODPOJILI a bez zaplacení aktivačního poplatku ji odmítají znovu nahodit... Vzhledem k tomu, že to je oficiální linka na úřad, tak je to opravdu vtipné...
Datové připojení:
nový zákazník: Kamarádka se už asi půl roku snaží o připojení k O2, zatím bezvýsledně, na telefonu jí vždy řeknou, že se druhý den staví technik a pořád nic... asi nové zákazníky nechtějí... (Pikantní na tom je, že ač službu nemůže využívat, hned druhý měsíc po objednávce už měla internet pěkne napočítaný ve vyúčtování, což se jistě vyplatí)
Stávající zákazník: Když už jste k internet připojeni, nemáte vyhráno, jednoho dne se vám může stát, že vám přestane odcházet pošta (na hotline o tom nic nevědí, vše by mělo chodit OK, když ale zabrowsíte na stránky O2, tak asi po 10 minutách klikání a zjišťování objevíte nitkovitým písmem napsáno, že došlo ke změně SMTP serveru a že si ho máte změnit), další vtipností bylo, když jsem se technikovi na hotline snažil vysvětlit, že mi nefunguje připojení, že asi zapomněli aktivovat zásuvku... bylo mi sděleno, ať si najedu na stránky O2, že tam najdu návod, když jsem mu zopakoval, že na net nemůžu, protože není aktivní připojení, tak se zeptal jestli mám zapnutý PC... vtipný hoch...) a zatím poslední zkušenost je taková, že pokud vám všechno jakž takž jede, nezkoušejte měnit nebo přidávat služby, známý chtěl k internetu i O2TV, na můj dotaz, jestli se něco změní s internetem v klidu odpověděli, že se nemám starat, že to všechno zařídí technik. Po zapojení O2TV jsme zjistili, že net nejede, tak volám na hotline a tam mi sdělili, že si musím koupit nový modem, že se službou O2TV automaticky převedli internet z ADSL na ADSL2 a není možné to vrátit zpět a že je v papírech napsaný, že mě na to upozorňovali... to jsem šel už do kolen
Z výše uvedených důvodů přede mnou prosím nevyslovujte název Outů, nebo se neznám...